nuffnang ads

06 November 2012

14 TAHUN... AKHIRNYA KAU TERCIPTA UNTUKKU

14 TAHUN... jangka masa yang lama bagi saya... dan tak pernah walau sebesar hama pun yang dia adalah jodoh saya... serius cakap... tak pernah terlintas pon...tapi kuasa TUHAN... tiada siapa tahu... akhirnya kami di satukan sah sebagai suami isteri detik 5.45 petang pada 25.11.2011... ALHAMDULILLAH...

en. suami... hehehe... die tuh kawan sekolah dari tingkatan 1 - 3 dulu... tp masa kat sekolah tak pernah pun sembang sbb group die sombong dulu... tak pandang kita nih... hehehe...

cam mana kami leh jumpa semula... hehehe... die add saya kat " muka buku"... lawak plak bila di ingat semula... hehehe...

orang kata kalau dah jodoh tak kan kemanakan... dan hari ini saya percaya kata2 tu... ikan di laut asam di darat... dalam kuali pun leh jmp kalau dah memang jodoh... Alhamdulillah jodoh saya dengan en. suami...

kenangan itu terlalu indah bila di kenang... bila di kenang akan senyum lah sorang2 cam orang giler yang cantik... kahkahkahkah...

Bulan Februari 2011

Kami dating buat pertama kali... dating hari jumaat berkat ckit... hehehe... dating plak kat pantai teluk ketapang... tapi bukan berdua tau... die bawak kawan die... saya bwk kawan saya... mula2 berempat je... bila dah nak petang ckit berenam... hehehe...

Bulan Mac 2011

Bawak saya jumpa family die... pergi makan tengahari... wahhhhhhh... tak pergi tolong pun... pergi makan jerk... baik punya bakal menantu (masa tu lah)... kikikiki

Bulan Mei 2011
Tanggal 01 Mei 2011... saya dengan rasminya bergelar tunangan kepada MOHD HUMAIZI BIN JUSOH... waaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh... time tuh... percaya ke tak... percaya ke tak... banyak tak percaya dari percaya...

CINCIN TANDA TELAH DI MILIKI...

SEMOGA KASIH SAYANG KAMI SEMANIS COKELET NI... AMIN... AMIN... AMIN


SAAT SAH BERGELAR TUNANGAN ORANG

BAHAGIA...


25.11.2011
Jam 5.45 petang bersamaan hari Jumaat... kami sah bergelar suami isteri dalam erti kata yang sebenarnya... SUAMI ISTERI... betul ke??? cam tak percaya lagi... bukan saya je yang tak percaya... kawan2 kami di SMAM 09 pun tak berapa nak percaya yang saya kahwin dengan en.suami... tapi... kuasa TUHAN siapa yang dapat jangka kan??? semoga kasih sayang ini kekal sehingga ke syurga... semoga jodoh kami panjang hingga ke syurga...AMIN... AMIN... AMIN...

2 comments:

secantik budi seindah peribadi said...

percaya la nik....... dah tersurat jodoh kamu dengan humaizi yang nakal dulu masa kat sekolah agama marang.... :)

H4n4n!_HuM4!z! said...

tu la... mmg kena percaya 200% skrg... bapok nakal kat sekolah dlu... ade yg cite mse sek rendah die lgi bapok nakal... hahaha... skrg pn nakal tahap cipan lgi... hehehe