nuffnang ads

29 May 2013

Kaki Shopping

saya NIK NORHANANI BINTI NIK SALLEH @ NIK MOHAMED isteri kepada MOHD HUMAIZI BIN JUSOH dengan ini mengakui bahawa saya seorang kaki shopping... amat-amat kaki shopping k... hahaha... tak leh blahkan statement...

Tak dapat shopping kat shopping complex dekat on9 pon saya boleh shopping dengan jayanye... dekat opis tu kalau abg pos laju datang, barang untuk saya lah tu... kena sindir di opismate tak payah cite lah tapi sebab hati batu... wat derk je...hahaha... kalau saya tak shopping on9 ni abg pos laju tu memang tak de keje lah jawabnye...

Mula-mula kahwin dulu-dulu en.suami bising gak... tapi saya wat cekal je... konon je la... tak berbekas pon ape yang en.suami bebel... tapi sekarang en.suami dah jd kalis kot sebab bila saya beli barang on9 dia diam je... sebab saya pernah jawab kat en.suami " ala, kalau syg tak shopping on9 abg ada masa ke nak bawak syg g shopping..." tengok... baik punya jawapan dari pn.isterinye... start dari tu lah en.suami biarkan saya "lagho" dengan dunia shopping saya... hahaha...

Bagi 1k pon habis dalam masa sehari... bagi rm 10 lagi lah leh habis... camne tuh?... Semalam keluar konon-konon nak window je tapi terjebak gak... terdiam en.suami bila bagitahu duit die bagi dah habis dalam masa 3 jam... dah tak leh buat ape dah...tapiiiiii... saya tak shopping barang saya je... kompem2 la saya beli jugak untuk en.suami tercinta tersayang... mana boleh lupakan si jantung si hempedu saya tu... :)

Semalam beli baju untuk en.suami sebab hari ahad ni ada kenduri... kenduri tu en.suami kata wajib pergi... siap suruh saya cuti lagi tu... huhuhu... nak cuti apanye dah memang hari ahad saya cuti... en.suami oooo en.suami ku...

:. Hasil Tangkapan Semalam .:
Kemeja Kuning untuk pakai pergi kenduri.... Kemeja Biru tu pakai untuk pergi keje la... dua helai palazo... Krim untuk biras saya n coklat oren kompem2 untuk saya... shawl untuk saya... seluar kecik dan stokin en.suami tak boleh tinggal... kalau bawak balik stokin kompem bawak balik sebelah je... sebelah lagi tak tahu mana duk cicirnya... kalau ade yang pakai buang dah lama saya bagi pakai yang pakai buang je stokin tu... hehehe...yela... balik kuantan bawak balik baju-baju kotor je... bile tanye nape tinggal sebelah, ntah, tak tahu... ntah, tak tahu... camni la gayanye bila suami isteri PJJ...

Dan semalam jugak barang-barang yang order kat on9 sampai... kikikiki... antaranye blous, tudung, shawl.... saya boleh beli on9 dari barang-barang sebesar gajah hingga sekecil-kecil kutu saya boleh beli... hahaha...terer tak??? 

:. Hasil Tangkapan dari on9... semuanye barang-barang saya .:
Blous 4 helai... shawl 2 helai... tudung Fareeda tak dapat g butiknye beli on9 boleh jadi bila dengan saya ni... hahaha

Nasihat saya pada lelaki-lelaki bujang di luar sana, jangan la cari calon isteri cam saya ni... kaki shopping dan suka beli benda-benda cantik walaupun tak pakai... hahaha...

No comments: