nuffnang ads

27 May 2013

Fasa Pertama Raya

Walaupun nak puasa dalam 2 bulan lebih lagi tapi saya dah bersemangat pilih kaler tema raya tahun ni... ye lah... time tak kebizian sangat ni baik cepat-cepat setel... kalau tak, lupa... lambat-lambat nanti takde tukang jahit sanggup nak ambil... dah berminggu-minggu saya ajak en.suami pergi cari kain baju melayu dia... tapi hampa... tak di layannye... lepas minggu depan, minggu depan... dah banyak kali minggu depan ni...
Lastly saya pergi dengan opismate saya ke Megamall Kuantan, terus saya menghala laju ke Nagoya... plannye nak cari kain baju en.suami je tapi dah alang-alang masuk Nagoya borong sekali baju untuk pa dan mak tiri saya... 

:. Kaler Tema Untuk Kami Suami Isteri .:
 
:. Untuk Pa n Mak .:

Alhamdulillah dah setel kain baju untuk orang-orang tersayang... kain en.suami dah di hantar jahit... kain-kain untuk pa n mak dah bagi... baju untuk mak mentua je seperti tahun lepas beli yang ready made je... mak mentua tak sihat, jadi en.suami cakap lagi senang beli yang dah siap... ok dah dekat-dekat nak raya baru pergi cari baju untuk mak mentua...

2 comments:

IDAZS said...

bestnya dah ada baju raya..daku juga yang kelam.. tatau warna apa..dak zarin mintak warna merah! eh aku raya di tranung tahun ni..leh jumpa :)

H4n4n!_HuM4!z! said...

hehehe... sementara semangat nak cr da... xsuka sgt cr last minute pastu xde dh nak sanggup jahit... huhuhu... wahhhh... zarin sungguh bersemangat nak kaler merah... cantik gak klu tu da... garang je... hehehe... yeke raye ganu... bleh2... ade rezeki panjng umur kite jmp deh...