nuffnang ads

09 March 2013

kasut

Sejak akhir-akhir ni kasut semua tak tahan lama... sob... sob...sob... crocodile ke, vincci ke, cael deon ke, hawkeye ke, kat pasar malam ape tah lagi... konon-konon geram beli mahal rosak beli lah yang kat pasar malam... rupanya cepat rosak gak... tapi tak de lah ralat sangat sebab murah je... yang beli mahal ni lah sakit hati pon ade... huhuhu

Yang jadi mangsa bebelan kompem-kompem la en.suami saya yang tercinta n tersayang... hehehe... tiap kali balik kuantan akan dengar benda yang sama...

Hari jumaat minggu lepas, pagi sebelum pergi opis... bising lagi pasal kasut yang tiada kesudahan tu... hehehe... akhirnya en.suami cakap pas opis kita pergi cari kasut... lalala... pergi opis pagi tu dalam keadaan senyum kemewek... hehehe

Malam tu terus ke ECM Kuantan... sampai je kat ECM terus jalan-jalan... saya biarkan je en.suami cari kasut yang dia berkenan sebab saya tahu kalau saya pilih kompem-kompem kena reject free je... so daripada mengamuk tak tentu pasal baik saya menyerah kalah dulu... baru tak sakit jiwa ape yang nak tak dapat... hahaha...

masuk kedai keluar kedai... pastu masuk lagi... tengok-tengok pastu keluar lagi... saya dengan patuhnya mengikut je... tanpa banyak cakap... hehehe

Plannya saya nak suh en.suami ke Vincci je... tapi dia kate vincci last choice... dah tak da sangat baru nak g tengok ke sana... masuk noise tak berkenan langsung, masuk clark xcantik... sembonia design tua, bonia tinggi sangat... cam2 lah en.suami ni... kadang-kadang saya fikir sebenarnya en.suami saya ni lagi cerewet bab-bab pilih barang ni... hehehe

lastly masuk Hush Puppies en.suami belek-belek... n suruh saya try... besar sangat... pastu en.suami saya pulak pandai-pandai suh saya pakai saiz 6... hohohoho... kaki saya saiz 4 je k... paling besar saya boleh pakai saiz 5... nak puaskan hati en.suami (padahal dalam hati dah memberontak dalam diam)... try gak lah saiz 6... sangat-sangat besar ok!!! huhuhu... tu pon en.suami suh ambik yang saiz 6... waaaaaaaaaaa... sangat-sangat tension tau... saya cakap pe pon die dah taknak dengar... lastly jurujual tu masuk campur... die cakap saiz 6 besar... kasut ni kalau lama-lama pakai akan jadi besar... baik ambik saiz 4... hahaha... terus en.suami diam... tu la bile pn.isteri die ni cakap die taknak dengar... hahaha

:. Pilihan hati en.suami .:
akhirnya berjaya jugak ambik yang saiz 4 dengan senang hati... balik rumah pon senyum je... ye la... kasut yang di cari dah dapat walaupun pilihan en.suami tapi saya tetap suka!!!

No comments: