nuffnang ads

16 May 2012

TeRuJa

Rasanya dah lama tak menulis kat sini... bukan tak nak menulis tapi bz memanjang... bz dengan keluar kursus lah... bz dengan suami lah... bz dengan bercuti lah... hahaha... campur dengan malas pun ada... ;)

Kali ni nak bercerita bab RAYA... biar lah walaupun belum puasa lagi ke... tapi yang pasti saya dah habis ganti puasa tahun lepas... Alhamdulillah... Raya tahun ni saya betul2 teruja... saya tak tahu lah nape... tapi yang pasti TERUJA... hehehe... teruja beraya sebagai seorang isteri... dah boleh bayangkan camne keadaan di pagi raya nanti... kompem kecoh mulut saya suruh en. suami bersiap... pakaikan baju melayu... kompem lah... tengok hari2 biasa saya bekerja kalau en.suami balik kuantan... betapa kecohnya mulut saya pot pet pot pet suruh en. suami bersiap untuk hantar saya ke opis... kikikiki

kikikikikiki... saya dah siap beli kain baju melayu untuk en.suami dan diri sendiri... tema warna raya kami tahun ni adalah PEACH... sebelum kawin hari tu nak warna biru... tup tup dah kawin leh pulak tukar warna... lalala... sebab kes nya terlalu banyak tengok gambar kawin pengantin pilih tema warna PEACH... mula lah nampak warna peach je yang cantik di mata... hahaha

 ihsan dr google...


Tu lah warna idaman kalbu sekarang...hahahaha.... taknak dah warna lain sebab warna lain dah tak cantik buat masa sekarang... tunggu raya tahun depan plak.... kikikikiki... TERUJA... TERUJA... TERUJA....

No comments: