nuffnang ads

27 March 2012

< hAdiah >

tadaaaaaaa... minggu depan besday en.suami... alamak!!! hadiah tak cari lagi... hakhakhak... sebenarnya tak tahu nak bagi hadiah ape... kikikiki... lalalala... blur... blur... blur...

dah dua minggu sibuk duk cakap jangan lupa besday die... jangan lupa besday die... jangan lupa besday.... hish...hish... hish en. suami ni... gatai semacam je suruh kite ingat besday die... besday kite die wat derk je... hahaha... paling tak leh blah suh bagi hadiah... amboi2... suka-suka je suh bagi hadiah kat die... ikut suka saya la nak bagi hadiah ke tak... hahaha... kejam sungguh pn.bini die nih... kahkahkahkah...

tapi nak bagi ape erk? nak bagi baju, tiap kali keluar shopping beli baju die... nak beli kasut kena ajak die sekali sebab kaki anak gajah besar sikit dari kaki die... kikiki... bab beli seluar dan kasut saya memang gagal... sebab saya tak pandai nak tengok muat ke tak... hahaha... tapi bab beli baju die saya memang tahap cemerlang... terbilang... lastly terlentang... kahkahkahkah...

saya ade terpikir nak bagi replika kete hilux... tapi kat mana nak cari erk??? huahuahua

amat-amat comeykan... kiut je... hehehe








taddaaa.... ni la kesayangan saya yang akan sambut besday die tak lama lagi... (pix ni saye ambk kat fb die... sbb tu nmpk jambu je... kikikiki)



No comments: